envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

onsdag

Skrivet 2010-08-11 @ 12:28:22
Heye!
Idag är det onsdag och jag ligger och kollar på film. -The a-teem. Fråga mig inte vad  det är för något, Olof sa att Robert skulle ladda ner den. Och då är det klart han gör det.
I söndags gjorde jag min sista dag på jobbet och nu väntar jag spänt på min lön. I måndags och igår har jag städat mitt rum och myst.

Min grymma förkyldning håller i sig än men det är bara hosta och ont i halsen kvar.

Jag ser fram emot dem kommande dagarna som har mycket att bjuda på. Imorgon så bär det av till Göteborg för att se Oskar Linnros (!) på kuturkalaset. Fredag bär det också av till Göteborg men då för att festa i lisebergshallen. Detta med fina flickorna Lisa och Felicia. På lördag har jag inte bestämt om jag ska till Lidköping för att se Melissa Horn eller Fkp för att festa.. :S

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback