envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

phuu.

Skrivet 2010-08-16 @ 00:10:29
Hejsan!

Jag är glad igen. Det finns bara en i världen som vet varför jag inte har varit glad idag, för det har jag inte, jag har gått och oroat mig men nu är det över.

Idag har jag spelat match för första gången på 5 veckor. Det gick sådär, men det va skönt att komma igång lite igen. Igår var jag hos min sötis några timmar, vi var ute och gick och satt och pratade med hans pappa, syster, bror och brors tjej. Det va bäst men sen va jag tvungen att åka hem. Det är det värsta.

Imorgon ska jag vara med massa fina flickor, då ska vi spela sofistikerade och gå och luncha ihop eller fika. Jag vet inte vilket.

öh ja nån bild får man ju bjuda på !

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback