envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

såhär.

Skrivet 2010-08-15 @ 00:37:36
Såhär har det sett ut för mig de senaste två dagarna. Igår åkte jag för att möta upp Lisa och sen gå till Felicia för att fixa inför en utekväll i Göteborg. Trodde ja.. Nemen förutom att Lisa dissade oss för att hon "inte va taggad på fest" så följde inte hon med. ;D

Men jag och Felicia var supersnabba och fixade oss på en halv timme och sen tog vi tåget till Göteborg. Där åt vi lite på donken, chillade lite och tänkte ta oss in på "ungdomsdiscot" i lisebergshallen. Men det var lättare sagt än gjort, ja vi gick aldrig in där kan vi säga men istället gick vi in på Liseberg för det var gratis inträde. Där hände väldigt konstiga saker.. Orkar inte ens förklara allt men ja kul vare iallafall. Sen drog vi oss tillbaka upp emot avernyn och snackade med lite trevliga människor. Vi hade en tanke på att stanna kvar och ta halv 6 tåget hem, bara för vi hade det så nice men tog ändå halv 1 tåget hem och det va tur för vi va sjukt trötta märkte vi..

Idag vaknade jag (och Felicia) av att min fotbollstränare ringde.. Sen kollade jag och hon på en halv skräckfilm (vi ska se resten en annan gång!) och sen tog jag tåget hem. Var hemma ett par timmar och gick ut och tränade lite fotboll eftersom jag ska stå  i mål i a-laget imorgon (!).

Sen åkte jag till Robert, där myste vi med kattungarna, va ute och gick, åt paj, snackade med hans syskon och när jag skulle åka fick jag med en hel påse med kantareller av hans pappa. Han är för skön han.

Nu har jag skrivit av mig lite.
Här kommer massa bilder!

12/8
Oskar snyggaste och skönaste svenska artisten som någonsin funnits Linnros.
13/8
Felicia är på gång!
13/8
Jag var väl också på gång kan man säga!
13/8
random tjejer som ville vara med på kort..
13/8
två tjejer, en utav dem håller för blixten. ;D
13/8
Bevismaterial för att vi var på Liseberg! hihi, tack för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback