envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

sjuuk ;'(

Skrivet 2010-08-06 @ 23:51:45
Heye!
Förlåt den dåliga uppdateringen. Vet inte vad jag har gjort egentligen. Förmodligen jobbat, jobbat och kanske jobbat. Sen när man har lånledigt (två dagar) och har planerat dem väl går man och blir sjuk. Inte lite sjuk heller. Trodde det skulle gå över på en natt men ack nej. Har nu haft 39 graders feber i 36 timmar och matar i mig alvedon för att orka göra något alls.
Som tröst har en fin kille hållit mig sällskap och tagit hand om mig men nu har han åkt hem och jag får klara mig själv. Igår skulle jag och Johanna träffa Edit som jag inte träffat på bajs-länge men det fick jag ställa in. Idag skulle jag åkt med Felicia och Sarah till Göteborg och sen skulle vi haft vin-kväll och myst men det fick jag hoppa över. :(
OCH imorgon ska vi ha fest med vårt fotbollslag (och herrarna i klubben). Vi som aldrig har fest. Om inte min feber försvinner inom tolv timmar kommer jag inte kunna vara med på det heller. fuckin shit!

Det enda positiva jag kan se för tillfället är att jag jobbar min sista dag på söndag vilket betyder att sen är jag ledig två veckor som betyder konserter, fest, killen och massa vänner. SKÖN... T.

VI höres mates.


Kommentarer
Postat av: f

LOUISE, hur mycket var du andligt med oss igår?!? för några dagar sen lyckades jag omedvetet säga skön...t och sa det till dom och vi pratade en hel del om sånt och sarah sa också nånting där hon missade sista bokstaven. jag tror allt att du var med på ett hörn ändå!

Krya på dej gumman! <3

2010-08-07 @ 09:44:46
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback