envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

"tänk på den positiva spiralen"

Skrivet 2010-08-29 @ 20:53:05
Sitter och känner lite ångest över att det är måndag imorgon, även om jag har vår första danslektion imorgon, att jag slutar tidigare och att bästa killen ska sova hos mig.

Men jag har kommit på att man känner såhär bara för att man har gjorde det till en jobbig grej, det ÄR jobbigt att gå upp tidigt och att veta att man har en hel arbetsvecka framför sig. Även om man egentligen inte tycker så så har man det i bakhuvudet. Förstår ni?

Man borde tänka mer på den positiva spiralen som min lärare Richard så fint uttrycker sig.
Tycker man någonting är jobbigt behöver man inte säga det för det påverkar andra omkring sig.

Tänk på det vad ni än gör denna söndag-kväll!


Jag lyssnar på underbar musik & filar naglarna i skenet av tända ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback