envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

"Välkommen till estet"

Skrivet 2010-08-24 @ 19:38:00
Idag var första skoldagen som en i klassen ES 2.
Det känns bra, jag menar hur bra låter det inte?
ES 2!!
Om två och en halv månad har vi gått halva vår gymnasietid. Det känns bara väldigt konstigt.. Jaja. Nu svävar jag ut.

Dagen gick ut på att välkomna de nya estet ettorna.  Det gjorde vi genom att låta dem springa in, (som springa ut fast tvärt om) köra treorna tipsar, dansa lite, leka lite och köra inkramning. Något som jag minns som väldigt läskigt. Vi ettor fick förra året ställa upp oss på en rad och blunda. Vi fick inte kolla för då skulle vi bli bestraffade. Det var det läskigaste jag varit med om sen kände man hur någon kom nära, kramade om en och sa "välkommen till estet".

Detta gjorde vi idag med de nya ettorna, det var kul fast lite jobbigt att säga "välkommen till estet" 34 gånger..

Jo jag tänkte nämna att vi fick en läxa på första dagen också. -Tack Richard. Men duktig som jag är har jag redan gjort den!

Vi kör en somrig bild ifrån början av juli då det var så härligt varmt. Bara för att nu är sommaren officiellt över..(ursäkta den korta klänningen!!)

ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback