envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

9 to 5

Skrivet 2010-07-08 @ 22:54:08
Jag har jobbat stenhårt i fyra dagar nu och nu är det dags för långhelg. fyra dagars ledigthet blir det. Eller ja familjen ska låna farbrors husbil och åka iväg till västkusten! Jag hoppas det blir Halmstad för det verkar vara en chill stad! ;D

Igår kom jag hem en timme tidigare ifrån jobbet och då kunde Robert komma till mig. Vi åt mat, kollade på mammas pojkar och pratade lite OCH hade det mysigt. Jag ville inte att han skulle åka hem för vi kommer inte ses på två veckor nu. TVÅ FUCKING VECKOR.. :(
Jaja det har redan gått en dag så det är bara att hålla ut.

Nu ska jag sova för vi beger oss tidigt imorgon.

Jag kommer inte skriva här på ett tag. Förlåt i förskott.

galen bild...
peace out.
//Lou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback