envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

5/7

Skrivet 2010-07-05 @ 21:58:27
i fredags var det släktkalas..
i lördags var det jordgubbensdag och jordgubbenskväll. Hade liten förfest hemma hos mig, vi blev inte så många men de som var va verkjligen ägiga personer. Vi hade det verkligen jätte trevligt innan vi tog cyklarna in mot Vara.
Det var drag i Vara och så mycket folk att man inte ens träffade alla som man förväntade sig träffa.. När klockan närmade sig två drog jag Felicia och Robert hem. De sov hos mig. Mysigt!
Igår vaknade jag med två fina människor i samma rum (dock inte samma säng(inte alla iaf)(haha)).
Idag gick jag upp halv sju för att ta bussen till jobbet som gick åtta ifrån Vara. Framme i Götene tio! slutade jobbet tre och hemma igen fem. höhö vad roligt. Men jobbet är kul, nu ska jag plugga manus och sova.

/Lou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback