envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

seriöst inlägg

Skrivet 2010-07-19 @ 21:15:29
Det senaste har jag befunnit mig i Varberg (förra helgen) och på kinnekulle.
Jag jobbar stenhårt. Denna veckan har vi haft 30 st i kyrkan sammanlagt på fyra dagar. Mhm jag och Linnea underhöll oss med att dricka te, plugga manus, äta kolor och sova i kyrkbänkar.

När det kom fyra tyskar samtidigt en dag trodde jag att jag skulle dö. MEN som tur var kunde en av dem svenska så den fick översätta till tyska. Jag har bott hos mina kusiner i fem dagar och min kusin är diabetiker så jag har inte ätit något sött på fem dagar. Fick abstinens igår när jag kom hem så va tvungen att köpa massa godis. Men det har varit en nyttig helg för mig för i fredags var jag och Sofie ute och gick på kinnekulle och sammanlagt gick vi nog en mil.

Igår kväll kom Johanna, då åkte vi och hälsade på Mandisen lite sen såg vi på film. -säg att du älskar mig. hemsk.
Idag åkte vi på en dagstur till Kungshamn och smögen. Jag , Johanna , Mamma oc Olof fast honom lämnade vi kvar där. Det blev strög på smögenbryggan och sen till torp för att kolla lite. Eller ja jag köpte lite smycken. REA på ur och penn. köpte 3 par öghängen och ett halsband. allt för 90 :- (!). en hårvårdsprodukt som Johanna reomenderar och ett par tights.

Fotade lite när jag kom hem.
Resultatet=



Kommentarer
Postat av: f

fina tjejen är du! <3

2010-07-20 @ 11:58:15
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback