envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

vääärme

Skrivet 2010-07-13 @ 23:50:11
Det är varmt ute och man ska inte klaga. Det gör jag inte heller för jag älskar värmen det enda jag inte älskar är att jag måste jobba i värmen och ha två klänningar på mig varav en är av ylle.. Men jag ska inte klaga på mitt jobb för det är roligt och jag tjänar pengar och jag klär mig massa. :)

I helgen va jag med familljen i Falkenberg och campade lite i husbilen som krånglade och gjorde så att vi blev tvungna att sova på en hästgård. Men vi lyckades ta oss hem till igår iallafall så jag kunde jobba idag. Det kom inte så många människor till kyrkan men det rullade ändå på rätt bra så det var kul. Sen for jag till mina kusiner för det var tänkt att jag skulle sova där men då hade jag lite tur för mina andra släktingar va hos dem så jag kunde åka hem och sova.

Imorgon ska jag bada med Johanna för det ska ju bli toppen väder imnorgopn och det måste man utnyttja på sin lediga dag (y). Sen kommer sötisen som jag inte träffat på en vecka (!) och vi ska tydligen kolla på skräckfilm (:S) men det blir massa mys iallafall.

Nu är det dags att sova för jag bestämde halv 11 med Johanna på badet imorgon.

Peace out!

Jag och guran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback