envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

"äre feeest älleh?"

Skrivet 2010-09-16 @ 21:59:20
Idag fick jag sovmorgon för matte lektionen var inställd. Vilket innebar att jag inte behövde gå upp förän 06.45. Ha ha vilken sovmorgon..

Efter skolan stannade vi i spökvandrings teamet kvar och såg på en utav filmerna som ska vara med i spökvandringen. Bäst att inte säga vilket eftersom vi ska vara tysta om det.
Jag har fått frågan hur man orkar vara kvar i skolan efter skoltid?
Mitt svar: Teater är det jag brinner för och på vår linje får man vara beredd att lägga ner mycket fritid eftersom vi inte har så många teaterlektioner. Men underbara klasskompisar och engagerade lärare gör att det bara är kul att vara kvar i skolan och det känns nästan som ett andra hem.

Just nu sitter, nej ursäkta ligger jag och pratar med min kära pojkvän i telefon. Sen när vi inte orkar prata längre ska jag sova och tagga för morgondagen som innebär orientering på idrotten (:S) och sen fest på kvällen.

Kommer sitta fint.
kiss&bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback