envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

blää

Skrivet 2010-09-29 @ 10:31:37
Min gårdag var den äckligaste jag varit med om. Jag kom hem vid halv tre. sen cyklade jag in till vara för att möta upp min sötnos. När vi kommer hem känner jag att jag har lite huvudverk så vi lägger oss och vilar lite.
Det blir inte bättre så jag tar en tablett och försöker härda ut tills den börjar hjälpa. Efter en timme har inget blivit bättre, bara värre så jag tar en tablett till och befarar att jag fått migrän. Därför tar jag en tablett till som ska hålla borta illamående.

Jag ligger och gråter och skakar av smärta och Robert vet inte vad han ska ta sig till.
Inga tabletter fungerar och jag spyr bara upp dem.

Jag ligger och skriker i sängen, sover lite, spyr. Så håller det på några timmar då jag inte klarar av det längre. Då åker vi till sjukhuset i lidköping. Mamma tror att jag kan ha fått hjärnhinneinflammation eller hjärnblödning.

Som tur är kommer doktorn fram till att det är ett starkt migrän anfall som kommit pågrund av att jag är så stel och spänd i nacken och av stress.

Jag älskar verkligen min pojkvänn som tog hand om mig så bra.
Idag är jag hemma och vilar. jag borde inte sitta vid datorn för det är inte bra för min nacke, men vad ska jag göra?!

..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback