envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

frågvis.

Skrivet 2010-09-21 @ 22:59:24
varför går studiedagar så fort?
varför är man trött även fast man sov 4 timmar mer än vanligt?
varför saknar man älskligen trots att man har varit med honom 4 dagar i sträck?
varför är det så roligt att köpa nya kläder?
&
varför hoppar unga kvinnor framför tåg?



Vaknade brevid min älsklig vid 9!
sen skulle han till skolan och jag tog tåget mot Göteborg. Där gick vi på stan. Jag, Sarah, Lisa och Felicia. Jag köpte massa saker, sen träffade jag Johanna och tog tåget hem ihop med henne. Fast det var inte det enklaste eftersom en hemsk olycka hänt i Lerum. En tjej hade hoppat framför ett tåg och det tog flera timmar innan man "rensat upp" alla rester av liket och kört tillbaka det olycksdrabbade tåget.
Jag tycker verkligen det är hemskt att det finns människor som mår så dåligt att de kan göra en sån sak. Sen tänker jag på vad det var för tjej, hur hon var. Och hur många det påverkar det hon gjorde. Det var säkert tusen människor som fick vänta på att komma hem. Det fanns nog många arga och ledsna människor som ville komma med sina tåg på Göteborgs central. Men de känslorna kan man inte jämföra med hur tjejens familj och vänner mår sig just nu.
Usch vad hemskt.


Kommentarer
Postat av: sarisen

Det var min mammas kompis barn :((((

2010-09-22 @ 18:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback