envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

just beat it

Skrivet 2010-09-03 @ 18:46:37
Hård dag idag. -Låång teaterlektion till typ halv tolv med ett långt möte. -Danslektion med massa fysik som gjorde att alla blev helt skakiga i benen. -Idrottslektion. Typ jobbigaste lektionen jag haft på ett år. Vår nya estninska idrottslärare är absolut inte trevligare än vår gamla men hon är betydligt effektivare och kör hårdare med oss. Sen skynda sig till bussen, byta massa bussar för att komma till vara. Där gå till några affärer för att fråga om sponsring (det gick inte bra). Och sen träffade jag min gamla lärare Bengt. Vi stod typ och prata i en kvart. :O Sen äntligen kom bussen så jag kom hem. tuffa dagar ger mycket så det känns ända bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback