envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar
Jag har arbetsmiljö och säkerhet. Det är en kurs alltså. Fast vi gör inte så mycket, mest sitter och pratar om vad som är jobbigt i arbetslivet och hur man ska beté sig och vända sig om man får problem.

I måndags så jobbade jag på kvällen om killen min hjälpte mig.. lite. han fick faktiskt 20% utav betalningen. det tyckte jag var okej ändå. Hoppas han inte köper godis för allt. Och ja nu låter jag som om jag vore hans mormor eller farmor men visst då står jag för det.

Igår åkte jag, Sarah, John och Felicia till Göteborg på film tävlingen nomaraton. Vår film tyckte jag ärligt var topp fem. Men det tyckte inte juryn så det var några konstiga filmer som vann. Det var tråkigt för de som vann var typ jätte gamla och har hållt på med film hela sitt liv.

Ikväll ska jag hem och SOVA, städa mitt rum och göra läxor. Rätt skönt ändå att bara vara hemma. själv. eller inte så.

vi höres.

Kommentarer
Postat av: Lisa

bloggade du på lektionen? :o hur missade jag det?!

2010-09-15 @ 18:59:39
Postat av: Anna

När kommer man kunna se filmen??

2010-09-17 @ 14:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback