envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

the new KISSIE? :O

Skrivet 2010-09-09 @ 21:53:19
Höll på att bryta ihop fullständigt idag på min svenskalektion, fick plötslig extrem urinvägsinfektion.
Har ju haft det fram och tillbaka i tre veckor men nu slog det till igen värre än någonsin förut. det började med att jag kissade typ 6 gånger på en halvtimme och sen kunde jag liksom inte lämna toaletten och det gjorde så fruktandsvärt ont i ja urinröret eller vad man säger så jag fick ont i magen.

Men som tur är har jag så fina vänner som tog mig från lektionen och fixade en sova så jag fick ligga ner. Ni äger.

Tog en alvedon och smärtan försvann. Nu har jag druckit 3 liter tranbärsjuice och imorgon ska mamma ta med mitt kiss till hennes jobb så att jag ska få medicin snart.

Kisses! (passande va?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback