envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

löördag.

Skrivet 2010-09-25 @ 22:43:26
Min definition av ordet "lan":

Ett lan består ofta av några stycken målbrotts-killar. Om man kommer in i en lan-lokal känner man igen den på att det liknar ett garage, eller kanske en källarlokal. Kännetäcknena för att du kommit in till ett lan är att det är fullt med datorer och sladdar överallt. Framför datorerna sitter det killar och glor med något som kallas headset på huvudet.
Efter ett tag säger någon med hes röst ska vi gå till ica. Då drar sig alla lan-killar till ica. Där köper alla lan-killar energidricka, chips och godis. Sen går man tillbaka till lan-lokalen igen och alla fortsätter spela tills någon annan kille säger att man ska gå och köpa pizza då gör alla det och ja så håller det på.

Haha hoppas igen som gillar spela cod och wow och left 4 dead och sånt tar illa upp nu för jag vill bara säga att jag inte är någon lan-tjej direk. Men idag upplevde jag mina första 90 minuter av lan och det var  lite så det var. haha ;).

Kramsikram

nu fick ni en gammal mys-bild på mig också, bara för jag inte laddat upp någon bild på länge. Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback