envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

yey!

Skrivet 2010-09-12 @ 20:53:40
Min helg:

Fredag: skola, fix hos Fellie, förferre med massa skönt folk och sen mangos. Skön kväll, äntligen lite fest med klasskompisarna. Jag vill ha mer sånt!

Lördag: fick sovmorgon till elva, sen åkte jag för att spela match. Gick sådär. Sen bar det hem till Robert, det blev myskväll för jag missade precis hans brors kalas.

Söndag: Vi var tvungna att gå upp tidigt idag för att åka till Gråbo på dop. Roberts kusinbarn döptes, hans släkt var helsköna och vilka goda kakor vi fick! Sen skulle vi åka till Borås för att hämta en bil de köpt.

helbäst helg. Fast jag har inte sovit tillräckligt känner jag så denna vecka kommer nog bli hård.

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback