envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Dem kallar oss skådisar

Skrivet 2011-08-30 @ 22:42:53
Va fan har jag gjort i eftermiddag?

Har känts som den mest värdelösa eftermiddagen/kvällen i hela mitt liv. Kom hem. åt. somna framför TV:n. kolla Robinson. Kolla dem kallar oss skådisar. Betala en räkning till riksteatern. OCH. NU.


Nu ska jag väl sova igen antar jag. Lyssna på min monolog samtidigt som jag spelar mobilspel och sakta men säkert återgå till drömmarnas värld.


Imorgon ska jag ta tag i mitt liv och förhoppningsvis gå på indoorwalking med mamsen på gymmet. Nån gång måste man börja. Here we go. 


Fick en tanke förut, tänk er Zlatan stå på ett gym och göra en rullbandsdans lika casual som dem i
OK go.


http://www.youtube.com/watch?v=dTAAsCNK7RA


Kolla denna och tänk er Zlatan! HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback