envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

det här är slutet mellan dig och mig

Skrivet 2011-08-14 @ 09:06:06
Gjorde mitt allra sista pass för sommaren igår och har min första lediga dag idag sen förra fredagen.
Vården är nog inte min grej, det finns så mycket som behöver förbättras t.ex. mer personal så man hinner umgås och prata lite mer med dem gamla än att bara göra det nödvändigaste. Hade jag jobbat där hade jag försökt hinna med alltig och det hade resulterat i att jag gått in i väggen efter en ganska kort period.
Men jag kan inte släppa det helt, kanske ska jag bli någon som kan hjälpa till att förbättra vården?!
OCH jag kommer nog komma tillbaka nästa sommar, troligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback