envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

flyger iväg som ett pappersflygplan

Skrivet 2011-08-22 @ 17:59:25
Jag har nog kommit på vad som skulle vara värst att dö i, svält. TÄNK ATT SVÄLTA IHJÄL.
Jag har nu insett hur sjukt beroende av mat jag är. Har kunnat äta från och till dem senaste dagarna sen i onsdagskväll. P.g.a halsen mest men även p.g.a att min tunga har varit så sjukt svullen och jag har haft sår på den och det har gjort att min mun producerar jättemycket saliv=man blir hungrig.
Ett jävla helvete när man hela tiden vill äta något men såfort man gör det får man ont i munnen och om man lyckas svälja det så mår jag illa såfort det när matsäckern.
Men idag, dag 4 efter operationen har frälsningen kommit. Tungsvullnaden har gått ner (inte helt) och jag har ätit ordentliget. LEVERPASTEJSSMÖRGÅSAR, TOMATSSOPPA OCH DAFGÅRDS KORVSTROGANOFF var oslagbart.
Jag älskar mat. Nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback