envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

halsring

Skrivet 2011-08-12 @ 17:19:49
Har nu jobbat sju dagar i sträck. Jag är så körd i huvudet så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Ska gå ut och springa om en liten stund så jag får rensa skallen!

Har kommit på att en arbetsplats helt utan män inte riktigt fungerar, är så sjukt trött att på varje rast höra jobbarkompisarnas (kvinnor i 30-50 års åldern) tjöta om att dem inte har någon bikini som passar, vad dem ska ha på sig på nästa kräftskiva och hur mycket kakor deras barn äter. Jag sitter bara och skrattar åt dem hela tiden!

Hade en jättemysig dag på jobbet idag. Vi försökte göra lite saker med gamlingarna som vanligtvis knappt lämnar sina rum. Så vi gick ut och gick, "shoppade" på tempo, plockade vinbär och bakade vinbärspaj. Mina favvotanter var så söta så när dem berättade hur sorgligt det var att jag skulle sluta och jag fick lova dem att hälsa på i höst! (Idag var min sista dag på den avdelningen).
Har vunnit en fin halsring på tradera som är ifrån nelly. Grymt snygg till min svarta långklänning kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback