envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

små frågor och stora problem

Skrivet 2011-08-23 @ 23:17:11
Jag vaknade 07.12 idag och kunde inte somna om pågrund av halssmärtor, jag insåg att det inte skulle bli bättre av sig själv så jag gick ner och tog mina tabletter+ åt lite frukost.

Var lite frustrerande att vakna så tidigt när jag inte skulle befinna mig i skolan för ens 10, men morgonen gick fort och hur som helst lyckades ändå jag och John komma 5 min försent (Vi skyller på dem jävla bönnerna) (Just det! jag själv är bonne..)
Hur som helst, SKOLA. Jag njöt i fulla drag av att få vara estet, tjöta med mina kära vänner och kolla in dem nya ettora. Till och med maten smakade bra denna underbara första skoldag som TREA.
Sen kunde jag heller inte tacka nej till en fika efter skolan med gänget.
Egentligen borde jag kanske känt efter lite mer (jag brukar aldrig känna efter) och känt den mer intensiva värken i halsen trots att det bara var ett par timmar sen jag tog värktabletter och hur trött och anfådd jag kände mig i kroppen. Men nej, jag kände först efter när jag kom hem, halv 5. Då däckade jag på soffan och vaknade inte för ens 3 timmar senare...



Jag vaknar av att jag yrar.
Mamma frågar:
"Hur var det i skolan?"
Jag:
"Vi var i Göteborg"
Mamma:
"Var ni i Göteborg med skolan?"
Jag:
"Ja jag tror det eller vi ska dit ikväll"


Jag visste inte vad jag pratade om och jag mindes inte något vad vi hade gjort i skolan, det var sjukt.



Så nu säger mamma att jag måste vara hemma imorn, jävla drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback