envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

tetetisdag

Skrivet 2011-08-16 @ 13:31:37
Hejhopp gummisnopp!



Igår var jag på stadt och med Johanna, Frida och Moa. Hihi det var riktigt kul och jag hittade massa saker på golvet inne på stadt. Bl.a. en klocka, ett iphoneskal, och 8 kronor. -Jag är grym!



Idag vaknade jag på soffan, anledning: Jag orkade/hann inte städa färdigt igår så jag kunde inte sova i min säng för den var full av bröte. Så det första jag gjorde när jag vaknade var att ta tag i mitt rum. Resultat: Min garderob är nu fint anordnad igen men resten av mitt rum är fortfarande oförändrad.
Om 4 timmar ska jag kliva på ett tåg till GBG för att parta loss med mina bryydar till looptroop rockers och sen på något skönt ställe.






Frågan är nu om jag orkar/hinner städa klart mitt rum, äta något, gå ut och springa, duscha och fixa allt som ska med innan jag åker?!?!



Det återstår att se.
Här kommer en bild på mig i partymode nr 1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback