envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

thank god it's monday

Skrivet 2011-08-15 @ 18:23:23
Idag blev en såndär spontan dag. Fick reda på vi halv tolv att det var fika-stund på nordpolen klockan tolv.
Tog cyklen och min röda regnponcho för att ta en tur i duggregnet men som vanligt så börjar det ösa ner när man har kommit halvvägs. Så trots mina försök till att hålla mig torr och samtidigt något sånär välvårdad ut så var allt förstört innan jag var framme.
Hade det trevligt med Anna och Johanna och sen gick vi hem till Anna där Johanna kom på att jag behövde klippa mig. Sagt och gjort. Nu har jag 3 cm kortare hår men det var nog rätt välbehövligt.
Vi fortsätter denna spontana dag med utgång ikväll, tydligen. Blir hämtad om 1 timma och 18 minuter och vet inte vad jag ska dricka och vad jag ska ha på mig än. Samtidigt står mitt rum halvstädat så jag lär nog få sova i soffan inatt!
Hadetgött-haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback