envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

tttradera!

Skrivet 2011-08-10 @ 11:58:28
ttp://www.tradera.com/korallfargad-klanning-HM-Slutsald--auktion_301742_137476947
Har lagt ut denna klänningen som jag vann i våras på tradera men som inte passar mig. Den är riktigt fin måste jag säga!
Gå in och kika.
Tänkte ge ett extra erbjudande till mina bloggläsare. Om nån utav er vinner budgivningen så kan jag ge er 10 % rabatt på av vad ni vann budgivningen med!
Vad sägs om det? Kom-igen och buda nu då!
Som ni ser är inte detta jag, men det var den första bilden jag hittade på google. HAHA. -Ja jag vet att man inte får sno bilder på google men denna tjejen är ju jätte söt. Hon behöver ju inte få reda på nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback