envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

uppdatering 1.0

Skrivet 2011-08-07 @ 02:45:55
Har jobbat 11 timmar idag. Intressant information?
-Inte så värst.
Något annat intressant -Jag vaknade 01.27 av att jag skulle hämta några i Grästorp, det var trevligt att någon ville veta av mig iallafall. Nu sitter jag ensam hemma och hör pappas snarkande från rummet intill och funderar på om jag också ska krypa till kojs (igen).
Imorgon blir en låång dag då jag ska upp relativt tidigt och åka till Thn och gå på linjen som AD i en match i pojkallsvenskan. Min första match som AD, sjukt nervöst. Sen väntar jobb på kvällen men jag ser fram emot måndag då det blir MÅNDAX.
Pusss och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback