envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Hasse Tage Magnus & Brasse

Skrivet 2011-12-04 @ 11:42:19
Söndag andra advent.
Har tänkt att städa mitt rum, plugga ekonomi och slå in julklappar.


Julklapparna är det bästa.


Här kommer ett saftigt julklappstips:
På många sidor kan man köpa mat, kläder, medicin, vatten, skolmaterial och mycket annat till barn som har det svårt i Världen. Man kan till massa olika priser hjälpa familjer världen över.

Jag kommer köpa medicinpaketet och då hjälper man barn och deras föräldrar i Mocambique så dem kan få bromsmediciner och fler kan leva vidare. 157 kronor kostar det paketet. Matpaketet 103 kronor. Dem mest värdefulla julklappar man kan ge bort.

Jag lyssnar just nu på Hasse och Tage. Jag inser att jag är uppväxt med Hasse och Tage och Magnus och Brasse så om när jag kör tråkiga skämt så fattar ni varför. Dem var poppis på 70-talet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback