envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

kramsjuk

Skrivet 2011-12-03 @ 13:44:51
Häj
Igår spelade jag och Anna på Bitches Brew i Skövde. Det var mest halv-fulla 40+are där men det var ganska skönt, speciellt som vi spelade Creedence och Elvis. Stående ovationer? Nästan.


Sen skulle jag köra Anna till Michelle men det slutade med att jag också hamnade där. Var trevligt att tjöta med lite folk. Vaknade vid 12. Grät en skvätt till idolreprisen och nu måste jag nog plugga lite (kommer aldrig hända) för klockan 4 ska jag befinna mig på Björkhaga äldreboende för att göra kvälls-passet.


Saknar mina gamlingar lite så det väger upp att jobba på en lördags-kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback