envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

hard workwork

Skrivet 2011-07-24 @ 22:20:31
Har jobbat hela långa helgen, inte en sovmorgon så långt ögat kan nå.
Har varit en tuff helg för jag har väldigt svullna halsmandlar och en grov förkyldning så jag går på värktabletter (inte det bästa att jobba då men..). Var även på jouren igår fast det var inte halsfluss utan bara en kraftig infektion. Ska Blir så skönt att få bort dem jävlarna! (halsmandlarna asså)
Har fått tid nu också. 18 augusti försvinner dem för evigt. Tror jag. Alla är emot att jag tar bort det. Mamma tycker inte jag ska göra opperationen, inte mormor och läkaren heller men vafan jag vill bara kunna orka leva och slippa vara halvsjuk hela tiden!
Imorn ska jag upp tidigt med för då ska jag ta tåget till Malmö där min fina kusin ska möta upp mig.
Jag kommer befinna mig i Skåne-landet till torsdag så förvänta er inget.
Jag kanske ska börja packa nu?
Okej.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sarahhhhh

klart som fan att du ska ta bort dom!!!!!11

2011-07-25 @ 17:15:14
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback