envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

ingen BH, inget smink och lössläpt hår=fri

Skrivet 2011-07-14 @ 17:45:42
Har kommit på att jag inte sminkat mig på jättelänge, asså verkligen inte ens öppnat min neccesär. Var senast på P&L tror jag och då var det på kvällen när vi skulle parta annars var jag osminkad där med.
Jag har kommit på hur skönt det är. Fy vad skönt!
Ska snart ha lite besök av kära vänner och tänkte fixa till mig lite men sminka mig? Nej, dem får ta mig som jag är, och det gör dem.
Ett tips, -lev fritt!
Här kommer ett par bilder.
Ciao bella!
Au naturel.
Det var inte bara jag som inte fick följa med på semestern till Gotland. Ännu ett tecken på att hon inte vill vara ensam hemma med mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback