envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

"Jag blir aldrig som dem från stan"

Skrivet 2011-07-18 @ 22:30:17
Igår var det liten middag hos Roberts storasysters pojkväns föräldrar (Phhu krångligt). Det var trevligt och mysigt. Sen hämtade vi Huusko och for till Thn och jag fick ännu en gång se Oskar Linnros. Missade precis som på p&l början av spelningen och såg bara slutet. Det var inte så mycket folk och alla var väldigt sega så det blev inget drag på spelningen..
Sen åt vi indisk mat som såg ut som kycklig med mens på. Ja MENS. Inte helt okej och inte värt 90 speeenn..
Idag har jag jobbat kväll och när jag kom hem hade min mormor plockat hallon åt mig som stod utanför dörren så nu äter jag glass och färska hallon. MHHM.
Tjingo!!

Kommentarer
Postat av: f

kyckling med mensliknande saker på har Lisa erfarenhet av:(

2011-07-19 @ 19:37:01
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback