envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Klubbland

Skrivet 2011-07-06 @ 18:59:45
NEMEN FY SJUTTON LOUISE. VARFÖR SKRIVER DU INGET PÅ BLOGGEN??


Jo här kommer ett tafatt svar.
1. Jag var på peace and love tills i söndagskväll.
2. Jag har jobbat mån-ons.
3. Jag har varit på släktkalas OCH umgåtts med min pojkvän.
OKEJ MEN DU LOUISE, VAD HÄNDE PÅ PEACE AND LOVE?
Ja vad hände egentligen, allt och lite till skulle man kunna säga.
Jag såg på massa olika artister och band men långt ifrån alla jag ville se. Man orkarde liksom inte stå och kolla hur många timmar som helst. Efter ett tag är det roligare att sitta utanför någons tält och dricka mintu, äta knäckebröd och tjöta med folk.
Men tänkte jag skulle försöka räkna upp alla artister jag sett.
Lykke Li, Paolo Nutini, Kings of Leon, Veronica Maggio, Petter, Oskar Linnros, Teddybears, Timbuktu, Journey, Bob Dylan, lite M.I.A, The Ark och Håkan Hellström.
Jag har träffat massa sköna festivalmänniskor också, (och mindre sköna och fulla). Jag har kissat på bajamajor och känt bajset mot min rumpa, jag har nästan ätit langos, blivit fist i ansiktet ett antal gåner av min tältkamrat A. Jansson. Blivit kallad hor-grabo och mintu tjejen.
Det var väl en kort sammanfattning skulle man kunna säga. Bilder kommer när jag har tid ;). Som vanligt.
Tjadå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback