envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

"Lets finish of what we started, together."

Skrivet 2011-07-15 @ 22:21:07
Harry Potter och dödsreklikerna del 2.
Slutet på en historia som hållt på i tio år.
Jag hatade att läsa när jag var liten så när mamma läste första boken högt för mig och Olof och jag fick känna hur en riktigt bra bok ska va så valde jag att läsa den andra boken själv. Sen var jag fast, Harry Potter böckerna fick mig att tycka om att läsa. Jag har läst alla H.P böcker förutom den sista för att jag ville bli överrasskad av filmen och det blev jag.
Jag satt och var nervös i biosalongen över hur det stora äventyret skulle sluta. Fick även lite ångest när jag satt där för H.P har haft stor inverkan på min barndom och i och med detta är kan man säga att min barndom är officiellt över.
Jag grät 4 gånger under filmen och precis i slutet av filmen satt jag och log men sen kunde jag inte hålla mig och gick bölande ut ur den knappt halvfulla biosalongen i Vara.
Jag vi hylla J.K Rolling och alla som har gjort dessa underbara filmer. Kommer alltid Älska Harry, Ron och Hermione.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback