envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

lolördodagogenon

Skrivet 2011-07-18 @ 22:48:32
Åh förresten glömde att berätta om min helg. I lördags var det 18 årsfest som var helt sjuk..
Allt hände, när jag låg på köksgolvet och kollade upp i taket. Därför var inte jag inblandad såklart men ja ni förstår kanske anledningen till att jag låg på golvet (?). Vad hände då?
JA folk strulade med folk som dem inte borde strulat med, folk bråkade okej svårt att förklara vad som hände.
Men jag tycker om när fester spårar ur, då vet man att det varit en bra fest iallafall. Man gör saker man inte skulle göra annars när man är full så man får ta saker med en nypa salt tycker jag.
Fast jag var ändå glad att jag inte var inblandad på något sätt.
SÅ förutom att jag höll på att bli av med plånbok och mobil och att nåågon annan hittade min kamera efteråt så var det en lagom urspårad fest för min del. Mer sådana, -ja tack!
Kamera borta=inga bilder, suckers!

Kommentarer
Postat av: Sarah

ÄR DU HELT SERIÖS MED ATT DIN KAMERA ÄR BORTA??????????????????????????

2011-07-20 @ 01:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback