envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Nu fattar jag grejen!

Skrivet 2011-07-22 @ 17:11:33
Onsdag- torsdag var bland dem skönaste dagarna i sommar. Vi, fem tjejer och en kille tog oss ut till killens hus på kusten. Där levde vi livet, solade, badade, åkte båt, åt fin (och dyr) mat, lyssnade på skön musik och umgicks.

Så jävla lyckat och jag som verkligen inte visste om jag ville åka. Tur att jag gjorde det säger jag. Dock är min kamera fortfarande i någon annans ägor så det blir inga bilder här och nu.










Nu ska jag jobba hela helgen låååång (hoppas jag får delegation snart?!?!). Blir lite pengar iallafall sen far jag till Skåne, Malmö och Svedala på måndag. Chillidill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback