envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

ontzdag

Skrivet 2011-07-27 @ 17:28:04
Tjeenare mannen!
Igår var det tisdax, vilket betydde utgång. Prins bernhard i Malmö var det som gällde.
En liten snabb beskrivning: En stor båt med tre party-våningar, två vanlig dansgolv (som inte var VIP) och ett antal barer. Eftersom det hade varit något trav igår så var det den officiella efterfest platsen. Det innebar att det fanns män där i alla åldrar. Såg ärligt talat en som var runt 60.
Ja men det fanns killar i min ålder också (inte för att jag haffade men ja). Det var grymt bra musik, på house-golvet var det en som spelade saxofon till låtarna. Väldigt fräscht faktiskt!
Idag då, ja då blev vi vckta vid halv tio och packade allt för att åka till stranden. Ni vet en riktig strand men vit sand som är jätte skön att ligga på. Inte som klippor på västkusten direkt, hehe. Det var underbart väder och jag badade i den sexton gradiga vattnet. Det svalkade iallafall kan jag säga!
Ikväll blir det H.P i 3D med Lis-Fisen och imorn åker jag hem. Synd, men nån gång måste jag ändå hem.
Sådärja. Tjadå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback