envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

weekation

Skrivet 2011-07-26 @ 16:45:48
Nu sitter jag här i Svedala med mina fina kussisar och kollar på -I rymden finns inga känslor.

Igår kom jag med tåget hit ner och då tog vi en runda på stan. Köpte en klänning och en jeansskjorta på rean, sen på kvällen tog vi oss in till Malmö igen och satte oss på en bar där vi tog varsin mojito. Väldigt gott faktiskt.

Idag har vi sovit väldigt länge och sen gick jag och Lisa ut i bokskogen och gick. Väldigt mysigt måste jag säga och nu taggar vi inför kvällen då vi ska ut på ett ställe som ligger på någon slags båt där dem tar in 1500 personer. OMG.

JAJA vi hörs dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback