envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

black and yellow

Skrivet 2011-03-10 @ 22:40:19
Vad roligt att några hade läst min uppsats iaf. Känns kul att få så fina kommentarer med.

Idag var jag och Sarah duktiga för vi motstod att följa med våra kära kamrater till donken och slog oss ner i matsalen och åt en utsökt cowboy-soppa med apelsin till efterrätt. Sen pluggade vi matte (!!!). Ja det är sant, vi har faktiskt kommit på att vi väldigt gärna vill bli godkända i Matte B.

Helt sporadiskt så har jag varit och kört ett aerobics-pass ikväll också. Min vän Anna fick med mig och det var riktigt kul kan jag meddela.

Nu siktar jag mot helgen som har mycket godsaker och överraskningar att bjuda på, bokstavligt talat ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback