envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

happymode

Skrivet 2011-03-31 @ 18:01:33
Har haft kollationering till barnteatern idag (för er som inte vet vad det är så är det när man får roller och läser igenom manuset för första gången).

Jag blev ganska förvånad över min roll trots att jag inte hade några förväntningar alls innan. Det är en typ av karaktär som jag inte brukar spela så det ska bli kul att få utvecklas och testa något nytt. Rätt mycket repliker med så det är bara att börja plugga. Bara sex veckor kvar ju!

Har fortfarande inte fått något svar från läkaren eftersom min expertläkare var den sämsta jag mött och sa varken bu eller bä. Jag får tänka på det och se hur jag gör.

Nu ska jag och John ses och skriva på manuset+ remixa en ingångslåt till brudshowen nästa onsdag.
Be there!

Mysbild med Luddisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback