envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Jag kommer

Skrivet 2011-03-01 @ 21:56:49
Veronica Maggios -Jag kommer är ju bara för skön.
Men jag tycker det är tråkigt att hon inte vågar erkänna att den handlar om sex.

Nu när jag ändå fick upp ämnet så tycker jag man ska se
love and other drugs.
Jag trodde det skulle vara en rätt oskuldsfull kärleksfilm men ack nej. Den är full av sex men det är en bra blandning så det blir bara fint trots att relationen inte framstår som fin. Ja ni fattar om ni ser den.

Eftersom inlägget verkar ha temat sex ikväll så kan jag väl lika gärna säga att jag tycker det är synd att man måste slänga dom klisterlapparna till P-pillrena som man inte kan använda. Jag kanske borde sätta in dom i mitt stickersalbum istället. Tycker synd om klisterlapparna om dom ska behöva hamna i soptunnan utan att få känna sig använda på något sätt. Fattar ni?

haha hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: f

kan du fatta att jag också har tänkt på det?!

2011-03-03 @ 09:54:50
URL: http://followyourdream.blogg.se/
Postat av: Sara

Den filmen vill jag se! :)

2011-03-03 @ 10:53:14
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback