envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Price tag.

Skrivet 2011-03-11 @ 18:18:04
Äntligen heeeelg va!
Kan säga att dagens lektioner var lagom svettiga:
Fysisk teater (acrobatik), Dans (street) och idrott. Nu är man nyduschad och fin iallafall.

DEnna fredags-kväll innebär att gå ut och äta med ett par vänner jag inte hittat på så mycket med det senaste så det blir massa tjöt antar jag.

Imorgon ska det bli lite fotboll och sen på kvällen åker jag, min pojkvän och min fina vän Sarah till Göteborg för att gå ut. Sarah fyller 18 på sön så det blir parteeeey. Gött, jag som inte varit ute på flera veckor :o.

Hadefintpusshej!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Kul att höra:) ja jag tränar 4-5ggr iv eckan, tränar du ngt?:)

2011-03-11 @ 18:34:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-12 @ 22:17:26
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback