envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

super trouper.

Skrivet 2011-03-20 @ 21:11:09
Min helg har sett ut som såhär.

Middag med lite släktingar i fredags, fotbollsträning och firande av mor min i lördags. Jag och Robban lagade lax med parmesanost och jag fick köpa 2,5 cider på ica utan att visa leg (!!!). OMG.

Idag har jag pluggat ytterst lite NK och sen ägnat mesta delen av dagen på Vara konserthus lilla scen. Vi hade premiär med vår ABBA-kör-grej. Lät nog helt okej tror jag. Vi har blivit erbjudna att sjunga på massa fler ställen så det är kul.

En annan grej som var kul var att hela tolv "släktingar" kom bara för att se på mig.

Mitt nästa evenmang som är pågång är brudshowen i De la gardies aula den 6/4.
Kom och se mig som konfrencier då!

köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback