envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

5 bokstäver =bygg?

Skrivet 2011-05-13 @ 18:23:02
Den här dagen asså!
Jag har sett på massa trevliga politiker och lärt mig massa nytt. Jag har samlat mina tankar och åsikter och lagt min röst i regionvalet. Jag har bokat biljett till peace and love. Jag har fått reda på att jag blivit utagen till en domarutbildning så jag kan utbilda mig till riktig fotbollsdomare.
Jag kände mig jätte vuxen när jag ringde och anmälde mig och frågade om det var någon mer som kom från vara. Fick då ett nummer till en kille som jag vet vem det är men aldrig pratat med, men jag tog mod till mig och ringde honom (för att fråga om jag kunde åka med honom). Han var jätte snäll och allt är fixat.
Åh det är typ min dröm att få döma fotboll på riktigt och nu kommer det ske, fyfan vad kul. Jag ska äga alla killar/män på kursen för jag antar att vi kommer endast vara ett fåtal tjejer.
Yeah!
Nu måste jag plugga så den där uppsatsen blir klar för mer tid har jag inte :(
Sen ska jag sy och pyssla lite också, och gå och lägga mig tidigt för imorn blir det uppgång 07.30 för en dag i skolan. Men det gör inget för jag ÄLSKAR skolan ;).
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback