envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

caramelts

Skrivet 2011-05-09 @ 17:50:06
Slänger upp en bild ifrån i somras. Tagen av Amanda Granath.
Tänkte bara säga att det var väldigt varmt idag och att jag verkligen behöver köpa nya vårskor som är lite mindre svarta och mindre varma.
Idag luktade det bajs vid mitt skåp, otrevligt. På onsdag ska jag och han den där ta bilen och åka till något ställe för att köpa mig nya vårskor, en bikini och andra välbehövliga saker som man behöver när man inte köpt något på 4 månader. FÖR jag är ledig på onsdag, gött. Iallafall på dagen för på kvällen är det rep.
Just på onsdag är det en vecka till genrepet också. OMG. Nu ska jag skriva på min uppsats och gå ut och springa.. (kom-igen nu Louise, du måste om du inte ska få IG i idrott!!)(det var ett försök till att peppa mig själv..)
tjing tjong! (betyder kissa på thailändska, mycket kul enligt mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback