envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

gröna och gula negerplaneter

Skrivet 2011-05-05 @ 21:46:42
Mitt huvud snurrar av gröna och gula negerplaneter eftersom jag har stått och bakat negerbollar med färgrat strössel på som ska föreställa planeter.

Ja får väl se om någon vill köpa dem sen. Var kvar i skolan till halv 6 för att hjälpa killarna att snickra lite. De blev nog lite imponerade av min kunskaper. Ja om man säger som så här så är mina skådespelartalanger är bättre än mina snickartalanger ;).

Sen har jag och mamma shoppat loss på hemkompaniet. TAG 20 BETALA FÖR 10. Det innebar att jag köpte massa fina glas. Vin glas och vanliga glas som jag ska ha när jag flyttar hemifrån. Sen fikade vi på nordpolen och gottade oss med räkmaka.

jambo jambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback