envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

killing my darlings

Skrivet 2011-05-29 @ 21:57:29
Torsdag, fest. Så sjukt kul, önskar att vi kunde varit ute och dansat hela natten. Tappade dock mitt busskort..
Fredag, bakfull. Fick vara representant för en som söker till ettan i höst och spela lite teater med henne på intagningen. Kul, eller hur Liiiisa?
Kvällen innebar fest igen, förfest hos mig med massa män.. Oh det låter läskigt och jag kan meddela att det var läskigt eftersom dem passade på att lura i mig massa sprit när min pojkvän var borta. Men nu vet jag hur man gör iallafall. Pyramiden ska vi spela framöver!
Sen tog vi våra cyklar och cyklade upp till Longs bygdegård. Style:ade på röda mattan, sprängde ballonger, träffade massa sköna människor som jag inte träffat på evigheter. Såg när en kille ramlade ner från ett fönster och låg däckad på marken utanför. Killen börjar på bokstaven R och slutar på obert..
Massa hände den kvällen, bra grejer, dåliga grejer och mycket av det finns dokumenterat! Woh men dem bilderna håller jag på ett par dagar.
Lördag, shoppade på kupan. En "lång" klänning och en regnponcho för 40 kronor. Bäst.
Söndag, domarutbildning. Gick upp klockan 7 och samåkte till Thn. Gjorde ett test, vem fan behöver veta hur hög en hörnflagga ska vara? Gick ut i regnet och blåste i en visselpipa. Åkte hem, åkte till Robert och mös med hans en vecka gamla kattungar.
Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback