envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

May the 4th be with you

Skrivet 2011-05-04 @ 12:10:58
Today is Star Wars Day - May the 4th be with you
Var en trevlig kille som skrivit detta på FB och jag tyckte det var lite kul så jag publicerade det här.

Jag har gått och blivit förkyld igen. Hatar känslan man känner när man håller på och bli sjuk. Kände den i skolan igår, men det finns ju inget man kan göra direkt. Var tvungen att stanna kvar i skolan också för att bygga vår scenografi till opperationen rädda jorden (premiär 21 maj). Det var lite kaos att komma hem också, satt i vara och frös i en halvtimme innan någon familjemedlem brydde sig om mig.
Idag är jag ju då hemma från skolan för att febern ska gå ner. Imorn måste jag ju till skolan eftersom det är första genomdraget då så det kan jag ju inte missa! Men hinner inte med att vila så mycket för jag har massa att plugga. Så nu är det dags att ta tag i saker och ting.
Hejåhå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback