envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

motivation

Skrivet 2011-05-26 @ 16:04:07
Jag har så sjukt höga krav på mig själv när det gäller vissa saker. Igår t.ex. uppträdde jag på en vårkonsert i kyrkan och i början av låten hade jag glömt att hosta så jag kommer in helt fel och låter jättekonstig. Jag försöker se glad ut och kör på ändå. Men såfort jag var klar och satte mig på min plats bröt jag ihop och började gråta (?).. Massa kom fram och sa att jag var duktig och istället känner jag mig så jävla mesig för att jag gråter.. Jag vill liksom att allt ska vara perfekt och när man står själv på scenen kan man inte lägga skuld på någon annan.. Jaja nu ska jag träna massa till mitt uppträdande på måndag. Det ska fan va bäst!
Ikväll blir det spontanutgång. Några personer lyckades övertala mig att följa med fast jag hade sagt att jag är en tråkig människa som stannar hemma. Så ikväll ska jag släppa allt. Alla tankar och sånt och bara leva med mina party-people! Mhhm, och imorn går vi på't igen ;).

Kommentarer
Postat av: f

jag förstår vad du menar. men samtidigt måste man kunna acceptera att det kanske inte blir helt som man har tänkt sig ändå. fast det är svårt att tänka så

2011-05-26 @ 16:50:16
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback