envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

People say that I drink to much

Skrivet 2011-05-30 @ 22:39:08
Fan vad jag är bra.
Hade ett litet uppträdande idag och sjöng Amanda Jensens Amarula tree med piano, trummor och bas. Så himla kul var det och det gick riktigt bra igen, I'm back on track you know!
Till och med min mamma var rörd, hon sa att hon grät en tår (vet dock inte om jag ska tro på det). Min mamma är min största kritiker, 100 gånger värre än min sånglärare så ni förstår inte vilken chock jag får när hon säger att hon var rörd. Till en go-ig Amanda Jensen-låt.
Galet värre.
Jag älskar att sjunga och jag hoppas att efter min operation kunna sjunga ännu mer och ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback